Çok güzel 4 gün geçirdik,odalar ve koridorlar pırıl pırıl.çalışanların güler yüzü ve ilgileri içinde ayrıca teşekkür etmem gerek.ailenizle tereddüt etmeden kaliteli vakit geçirebileceğiniz bir pansiyon.
Biz ailecek memnun kaldık. . Tavsiye ederiz. . Öneriler : daire içerisine y.odası ve o.odası için ince yer pas pas veya örtüsü. . Odalara seccade ve kıble gösterici.. biz 206 da kaldık klima çalıştığında motor balkon içinde olduğu için rahatsız edici sıcak hava geliyor. . Bahçeye küçük havuz ile bar ortasına küçük çocuklar için bir adet kaydırak iki adet salıncak yapılabilir. . Çok tşk eder saygılar sunarız
2020 yazında gitmeye başladığım ve tüm gelen misafirlerimide götürdüğüm temiz, düzenli, canayakın ve tam bir aile pansiyonu. Evimizde gibi hissederek tatil yaptığımız şimdiye kadar gittiğim en temiz pansiyon. Çalışanların güler yüzü, temizliğiyle tam not alır. Teşekkür ederim tüm çalışan arkadaşlara.










