Deniz aile pansiyonu çok temiz, güvenli ve güler yüzlü çalışanları ile kalınabilecek müthiş bir yer herkese tavsiye ediyorum...
Deniz aile pansiyonuna teşekkür ederiz.5 yıldızlı otellerden daha iyiydi. Personelleriniz cana yakın ve çok iyi hizmetleriniz var...
Temiz bir ortam, guleryüzlu ve pozitif bir personel ve kullanışlı odalarıyla güzel bir tatil oldu.Biz Cok memnun kaldık. Seneyede gitmeyi düsünüyoruz.Herkese tavsiye ederiz.










