Haftasonu 1 gece kaldik.odalar tertemizdi recepsiaonda ki hanımefendi çok güler yüzlüydu genel olarak çok beğendik tam aileye uygun bı yer teşekkürler
3 günlük tatilimizde son derece memnun kaldığımız, beklentileri fazlasiyla karşılayan bir pansiyon. Kısa surdü malesef ama mutlu ayrıldık yine de. Bir dahaki tatilimizde de dusunmeden tekrar tercih edebilecegiz Deniz Pansiyonu. Güler yüzlü, mütevazi personeli ve yonetimi var . Sonsuz tesekkurler. :)
Cok güzel bir tatildi,deniz pansiyon bunu tamamlayan en güzel tarafıydı.Temiz ,nezih ve huzurlu bir ortam sağladığınız için teşekkürler.










